onsdag 15 december 2010

Lite julpyssel….

…har jag allt hunnit med.. men inte på långa vägar så mycket som jag hade hoppats…!

IMG_5611 

Det tar sin tid att vara matte till ett litet busfrö! ;-)

Det har liksom inte varit prio ett att pyssla, men samtidigt så har jag haft en längtan efter att få sitta med alla papper, snören, band, kort, bilder, kulor, ljus mm mm o bara försvinna in i kreativitetens värld!

IMG_5606

Jag har provat att torka apelsinskivor! Enkelt o roligt!

IMG_5570 

Passade på att “frosta” några äpplen oxå! Det är väldigt dekorativt!

IMG_5545

En liten mandarin fick lite “frost” på sig oxå och hamnade bredvid en ängel..!

IMG_5569  

IMG_5563 Hittade påsen med mossa och vips (!) så hade jag en fin bordsdekoration!

IMG_5556

IMG_5559aa

***

Vad roligt att så många vill vara med i min lilla Firar Tävling!

Har du inte tagit en lott ännu så klicka på bilden och var med du oxå!

IMG_5552

En dag kvar att tävla på i utlottningen hos SUMOpix! Där kan du vinna ett presentkort på 300kr!!!

Klart du ska vara med!!

Du har säkert ett vackert foto som skulle göra sig perfekt på canvas!

Klicka på bilden för att komma till inlägget o ta din lott!

  Missa inte min Tävling!! 

***

Önskar Er Alla en Riktigt Skön Onsdagskväll!

KRAM! IRÉNE

9 kommentarer:

Therese sa...

Så fint du har fixat till det vännen! Att du hunnit med en krävande liten stenätande buse...
Å *rodnar* var ju itne meningen att du skulle se min kommentar hos tekla... Men du är så go!!! KRAM

Roses & Angels sa...

OJ här går det undan. SÅ fint du pyntat. Kan tänka mig att lilla bus fröt tar din tid hihi. Tack för dina söta kommentar vännen. JA vilat har jag men nu är det idéer på gång igen så hihih bara att sätta sig och jobba. Ta väl hand om dig nu du också så hörs vi snart igen STOR kram

Nygammalt sa...

Mysigt med pyssel, men det tar ju en hel del tid att hålla på och fixa. Och just nu är ju inte tiden det man har mest av direkt. Har nästan gjort klart mina saker.

Så himla fint du har dekorerat med frukterna. Wow, blev väldigt inspirerad av dig nu. Hur frostade du dem som?

Kram.

himlaverket sa...

Jättefint julfat du gjort.
Har länkat din tävling inne hos mej,,,roligt!
kram ullamaria

Anonym sa...

Hej Hoppas det går bra med lilla valpen. Hur frostar man äpplen..har du vägarna till mig innan jul kan du väl berätta..

Ha en fin helg! Lize-Lotte Djur & Fritidsbiten i Katrineholm

Unknown sa...

Här kommer en varm vinter kram från mig till dig!/ Petra

Therese sa...

Men så snäll du är som tar dig tid att klicka! Värmer så <3 Å förhoppningsvis vinner jag en etapp så jag kan bifoga skivan i Gunnars hemliga paket :-) Vore kul! Här vräker snön ned i dag, så vi ska nog ta å baka eller göra lite julgodis... Kram!

Viola sa...

Blir så fint med frostad frukt, skönt att det där lilla busfröet är på g igen..:-) ha en fin kväll, kramen

Marie//Tekla Maräng sa...

vilken härlig bordsdekoration och så lagom hög. Snyggt:)